کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317845 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اسکایپ اینسایدر با قابلیت‌های جدید در نوشتن متن و فیلترهای دوربین بروزرسانی شد

آخرین بروزرسانی اسکایپ برای کاربران اسکایپ اینسایدر منتشر شده است. این بروزرسانی شامل تغییرات مهمی در بخش نوشتن متن در اسکایپ دسکتاپ و همچنین بهبود‌هایی در بخش لنز برای تماس‌ های تصویری می‌شود.

 

اسکایپ اینسایدر با قابلیت‌های جدید در نوشتن متن و فیلترهای دوربین بروزرسانی شد

 

بهبودهای بخش نوشتن متن در اسکایپ دسکتاپ

  1. قابلیت ساختاردهی بهتر متن: حالا می‌توانید با استفاده از اسکایپ لیست‌ های شماره‌ گذاری شده و تو در تو، از بولت پوینت تا تب indent، ایجاد کنید. همچنین می‌توانید کارهای undo و redo را انجام دهید.

  2. چت احساسی: با مجموعه جدیدی از ایموجی‌های درون‌ خطی احساسات خود را به شکل زنده‌ تری منتقل کنید. با تایپ کردن میانبر یک ایموجی، شکلک مربوطه به صورت درون‌ خطی نمایش داده می‌شود و بدین ترتیب، روند تایپ کردن متن کاربر به صورت یکپارچه و بدون وقفه حفظ می‌گردد. 

  3. ادغام یکپارچه: انتقال فرمت‌های پشتیبانی‌ شده از اسناد به چت هوشمند امکان‌ پذیر شده است. کپی و جای‌ گذاری محتوای غنی از پردازشگرهای متن به صورت ساده و کاملاً پشتیبانی می‌شود و اطمینان می‌دهد که تمام فرمت‌ بندی‌ها و داده‌های اصلی پشتیبانی‌ شده حفظ شده و به طور دقیق در ناحیه محتوا نمایش داده می‌شوند.

  4. اعمال گزینه‌های ویرایشگر متن RichText به صورت درون‌ خطی: استایل‌هایی که از طریق ویرایشگر RichText اعمال می‌شوند، به صورت مستقیم درون‌ خطی جاسازی می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که قالب‌ بندی متن در هر کجا که متن نمایش داده می‌شود، حفظ شده و سازگار باشد.

  5. میانبرهای بهبودیافته صفحه‌ کلید:

    1. ویندوز
      1. Shift+Enter/Alt+Enter: یک خط جدید وارد می‌کند.
      2. Enter/Ctrl+Enter: پیامی را خارج از لیست ارسال می‌کند. در داخل لیست، Enter یک مورد جدید از لیست ایجاد می‌کند و سپس Ctrl+Enter پیام را ارسال می‌کند.
    2. مک
      1. shift+return/option+return: یک خط جدید وارد می‌کند.
      2. return/command+return: پیامی را خارج از لیست ارسال می‌کند. در داخل لیست، return یک مورد جدید از لیست ایجاد می‌کند و سپس command+return پیام را ارسال می‌کند.
  6. بهبود بخش لنز
  7. فعالسازی خودکار دوربین جلو: هنگامی که گپ (chat) را انتخاب می‌کنید، سپس دوربین را انتخاب کرده و شکلک خنده‌ دار را که به فیلترها دسترسی می‌دهد انتخاب می‌کنید، اکنون دوربین به طور خودکار به دوربین جلو برای اعمال فیلترها تغییر می‌کند.
  8. اعمال آسان فیلتر: با فعال شدن خودکار دوربین جلو، اکنون می‌توانید به راحتی از فیلترهای متنوع و سرگرم‌ کننده موجود در اسکایپ استفاده کنید و از آن‌ها لذت ببرید.
  9. بهبود تعامل کاربر: این بروزرسانی تعامل کاربر با فیلترهای دوربین را بهبود می‌بخشد و ثبت لحظات یا حالات چهره عالی را آسان‌ تر و سریع‌ تر می‌کند.

دانلود برنامه اسکایپ

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50315 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/25 تعداد مشاهده: 944
سافت گذر